Waarom we geobsedeerd zijn door personalisatie

Waarom we geobsedeerd zijn door personalisatie

Waarom behandelen nog veel online bedrijven iedere klant hetzelfde, terwijl we weten van de ‘echte wereld’ dat personalisatie het verschil maakt?

In deze Engelstalige video vertelt Thomas Stegelmann (Director B2C, B2B & Marketplaces bij Henkel) vanuit Berlijn wat hem opvalt als het gaat om personalisatie in de online wereld. Hij bouwde al op zijn dertiende zijn eerste website en werkte later voor grote namen als Bugaboo, DENHAM, Adidas, Reebok en Red Bull.

Thomas ging ooit drie jaar lang elke dag naar dezelfde koffiebar. “Ze kenden mij beter dan mijn eigen ouders mij kennen. Zodra ze mij de hoek om zagen lopen maakten ze meteen mijn favoriete koffie. Dat is toch geweldig?” Maar online ziet hij dat de meeste websites hun bezoekers allemaal hetzelfde behandelen. Iedereen krijgt dezelfde homepage en dezelfde producten en diensten te zien, hoe vaak we die sites ook bezoeken. In dit interview vertelt Thomas waarom dit een gemiste kans is en hoe dit beter kan. Daarnaast geeft hij een aantal voorbeelden van bedrijven die voorop lopen als het gaat om personalisatie.

Collectie: Emerce E-commerce

Spreker: Thomas Stegelmann (Director B2C, B2B & Marketplaces bij Henkel)

Host: Jaspar Roos (Innovatie-expert bij Limpid & co)

Source link

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *