Waarom ik van die lange e-mails stuur

Waarom ik van die lange e-mails stuur

Er zijn weleens mensen die tegen me zeggen: Aartjan, je moet niet zulke lange mails schrijven.

Maar die snappen het niet. Als ik elke dag een hele korte zou sturen, dan zou ik veel minder goede klanten krijgen.

Niet alleen omdat er weinig aan is om zo’n kort bericht te krijgen. Dit bericht bijvoorbeeld. Niks aan.

Maar ook omdat ik het principe van leads converteren door vertraging toepas.

Hoe je dat precies doet, leg ik komende maand uit aan de Members van Het Lab. Want het is meer dan alleen maar: dingen langer maken.

Door vertraging strategisch toe te passen trek je de beste klanten uit je markt: klanten die minder prijsvergelijken, bereid zijn om hogere tarieven te betalen, zich beter gedragen en achteraf een beter gevoel overhouden aan hun investering.

De masterclass met de formules voor het converteren van leads door vertraging sturen we maandag om 17 uur naar de drukker en dan ben je te laat.

Om je voor die tijd nog aan te melden als Member ga je naar deze pagina: https://www.schrijvenvoorinternet.nl/membership-het-lab/

Kies voor Het Lab Fast Lane: het complete membership. Je krijgt dan de formules per post toegestuurd en daarna pas ik hem samen met jou toe in je eigen business in een live online sessie.

Aartjan van Erkel

P.S.

Door dit korte bericht krijg ik waarschijnlijk geen enkele nieuwe aanmelding voor Het Lab – het is een demonstratie van hoe het voelt als ik je niet vertraag.

Source link

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *