Waarom de meeste chatbots waardeloos zijn (en hoe dit te verhelpen)

Waarom de meeste chatbots waardeloos zijn (en hoe dit te verhelpen)

Nooit meer slechte chatbot-ervaringen. Vergroot het potentieel van je klantenservice met AI. Met het juiste type chatbot creëer je een frustratievrije zone voor je klanten en verhoog je de tevredenheid.

In theorie zijn chatbots een snelle en handige manier voor klanten om ondersteuning te krijgen wanneer ze die echt nodig hebben. In de praktijk vallen de meeste chatbots vaak tegen. In deze Engelstalige video leggen Erik Pfannmöller, medeoprichter en CEO van Solvemate en Kasper Tvernø Hartvigsenshares, Head of Customer Success bij Hobbii, uit waarom sommige chatbots betere ervaringen bieden dan andere. Verder vertellen ze hoe chatbots klantenserviceteams in staat stellen om uitzonderlijke klantenservice te bieden, 24/7.

Leer over de voor- en nadelen van chatbots op basis van Natural Language Processing (NLP) en beslisbomen. Ontdek hoe ze verschillen. Hoor hoe een chatbot jouw agents kan helpen efficiënter effectiever te werken. Daarnaast vertellen Kasper en Erik wat het betekent om via chatbots zinvolle conversaties met klanten te creëren, zodat je klantenservicemedewerkers meer tijd krijgen om een geweldige klantenservice te kunnen bieden.

Collectie: Emerce E-commerce

Sprekers: Kasper Tvernø Hartvigsenshares (Head of Customer Success bij Hobbii) en Erik Pfannmöller (Co-founder and CEO van Solvemate)

Host: Renske de Bruine (Virtual Affairs / WeAreYou)

Source link

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *