Touchpoints: 9 manieren voor een ultieme ervaring in ieder contactmoment

Touchpoints: 9 manieren voor een ultieme ervaring in ieder contactmoment

Hoe lever je een uitmuntende klantbeleving in iedere fase van de klantreis? Waar moet je op letten? En wat mag je vooral niet vergeten?

We spreken van een customer journey als we praten over de reis die een klant of potentiële klant aflegt om tot een aankoop over te gaan. De customer journey is een complexe reis waarbij er meerdere touchpoints met het bedrijf zijn. Zodra je weet in welke fases van de customer journey er contactmomenten zijn van je bedrijf, kan je deze gaan optimaliseren.

In deze contactmomenten met de klant wil je namelijk een onvergetelijke indruk achter laten. Zodat de potentiele klant niet naar de concurrent gaat.

In deze video neemt Rick je mee in dé 9 manieren om een ultieme klantbeleving te krijgen in iedere fase van de klantreis.

Meer weten ? kijk op www.doublesmart.nl

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *