Succesvol experimenteren in Google Ads | DoubleHeroes [S1E5]

Succesvol experimenteren in Google Ads | DoubleHeroes [S1E5]

Wat zijn de randvoorwaarden om te beginnen met experimenteren in Google Ads en wat zijn alle do’s en dont’s? Rick Zuidbroek geeft samen met Menno Gerven antwoord op deze vragen. Luister in deze podcast hoe je een succesvolle Google Ads campagne opbouwt door te experimenteren.

Daarnaast gaan zij dieper in op verschillende onderwerpen zoals de verschillen tussen automatische biedstrategieën, handmatig bieden en de toepassing hiervan.

Meer weten over DoubleSmart & DoubleWeb?

Bezoek de websites ⬇
https://www.doublesmart.nl/
https://www.doubleweb.nl/

Volg ons ook op ⬇
DoubleSmart
LinkedIn: https://www.linkedin.com/company/doublesmart/
Instagram: https://www.instagram.com/doublesmart/
Facebook: https://www.facebook.com/doublesmartim/

DoubleWeb
LinkedIn: https://www.linkedin.com/company/doubleweb/
Facebook: https://www.facebook.com/doublewebib/

Luister de podcast ook op:
Spotify: https://open.spotify.com/show/3W95IQb0AArcxCcOgxwRtM?si=a172ce7bf79d4245
Apple podcast: https://podcasts.apple.com/us/podcast/doubleheroes-think-smart-about-web/id1605601641
Google podcast: https://podcasts.google.com/feed/aHR0cHM6Ly9hbmNob3IuZm0vcy83OTA4YTNmOC9wb2RjYXN0L3Jzcw
Soundcloud: https://soundcloud.com/doubleheroes?utm_source=clipboard&utm_medium=text&utm_campaign=social_sharing
Castbox: https://castbox.fm/channel/DoubleHeroes—Think-Smart-about-Web-id4749552?utm_source=website&utm_medium=dlink&utm_campaign=web_share&utm_content=DoubleHeroes%20-%20Think%20Smart%20about%20Web-CastBox_FM

0:00 Intro
0:34 Experimenno
8:20 Automatiseren van Google
9:04 Smart bidding
15:56 Resultaat experiment
17:43 Goede experimenten opzetten
21:25 Hoe zet je een experiment op
30:53 Randvoorwaarden
32:24 Meest opvallende uitkomst
34:54 Fouten die vaak gemaakt worden
36:20 Brandname uitzetten
42:46 Hamburger
47:00 Statistische significantie
50:34 Afsluiting

Vergeet niet te abonneren op ons kanaal!

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.