Stomvervelend maar belangrijk: je contentproces

Stomvervelend maar belangrijk: je contentproces





Stomvervelend maar belangrijk: je contentproces























Zuchtend en steunend kijkt mijn cursusgroep op horloges en telefoons… Nog een half uur duurt deze cursus contentstrategie, maar het hele strategiedeel is al klaar. Gaat die man het nou echt nog een half uur over processen hebben?

Ja, dat gaat hij. Iedere training weer. En ook in deze aflevering van Het Grote Verhaal. 900 woorden lang. Processen en checklists zijn dan misschien niet het meest sexy onderwerp in contentmarketing, het is wel waar je je contentsucces maakt of breekt.

Want het bedenken van een contentmarketingstrategie is niet zo gek ingewikkeld. Het bouwen van een organisatie die je strategie ook consequent kan uitvoeren, dat is de echte uitdaging. Daarom zijn er ook zo veel bedrijven met een mooi uitgewerkte contentstrategie die ergens in een SharePoint-mapje staat te schimmelen, terwijl het op de contentkanalen (en in de lead-inbox) angstig stil is…

Waarom vaste processen belangrijk zijn

Dit artikel is alleen voor abonnees

Abonneer je en krijg toegang tot alle abonnee-content.


Je bent nu geabonneerd op boukevlierhuis.nl







Yessss! Je account is geactiveerd. Je kunt nu alle content bekijken.



Error! Je Stripe-checkout is niet goed gegaan.



Geregeld! Je betaalinformatie is aangepast.



Error! Betaalinformatie aanpassen is niet gelukt πŸ™

Source link

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *