Roadmap 2022 voor Linkbuildingvoordeel – LBV Media


Even de planning vooraf op de roadmap 2022.

Linkbuildingvoordeel gaat in 2022 uitbreiden met nieuwe technieken om rankings nog beter te kunnen bewerk stellen. In de roadmap 2022 gaan we ons vooral richten op het nog meer chirurgische effect van linkbuilding en zullen we het nog slimmer inzetten van bepaalde content op de juiste manier organiseren. We merken dat backlinkprofiel variatie een pre heeft om meer linkjuice te krijgen op je huidige situatie. Daarnaast is natuurlijk zoals eerder geschreven de gebruikers ervaring enorm belangrijk, daarom hebben we besloten om binnen in de subdomein netwerken bijvoorbeeld nog meer in te zetten op ctr, en op content readablitity.

Dit geeft het effect dat gebruikers nog langer op je pagina blijven. Ook zullen we ons iets meer gaan richtte op google properties en amazon properties, waarmee we bijvoorbeeld bepaalde cms kunnen omzetten naar rauwe html wat razend snel inlaad en deze te kunnen inschieten in bijvoorbeeld google sites. Deze google sites worden dadelijk standaard meegeleverd in onze linkbuilding pakketten. Daarnaast zullen we rond roadmap 2022 meer inzetten op de aantal subdomeinen en minder posts, de reden hiervoor is de index van google die veranderd is. Dit houd in dat je per subdomein gerichter op zoekwoord kunt redigeren.

Naast het feit dat het kwa indexatie gehalte een stuk interessanter kan worden. De prijzen blijven het zelfde. Dit is wat wij (linkbuildingvoordeel) gaan bewerk stellen. Google nieuws websites zijn goed voor snellere index van artikelen. Hiermee kun je artikelen laten plaatsen en zul je zien dat deze razendsnel indexeren. In meerdere niches zijn we daar mee actief.
Dus alle roadmap voor lbv even op een rijtje in een notendop.

Subdomeinen uitbreiden minder blog posts voor roadmap 2022.

Wat is de reden waarom we hiervoor gekozen hebben?
Het is zeker niet onbelangrijk om te werken naar een nog veiliger en betere content structuur en publicatie.
Zoals de meesten mensen al weten druppelen we elke dag nieuwe content op de subdomeinen blogwebsites.
De hoeveel blogs maakt niet zo veel uit maar wat wel heel belangrijk is is dat we ons meer gaan richten hoe je nog meer zoekwoorden in exact match subdomein registraties er voor kunnen zorgen dat je artikelen en content die gepubliceerd wordt nog specifieker wordt waardoor google dit nog iets meer als prioriteit gaat zien. Google veranderd en wij veranderen mee.

Wil dat zeggen dat je huidige artikelen en huidige campagnes niet meer meetellen met roadmap 2022?

Nee absoluut niet, deze zullen nog steeds een ontzettend grote rol spelen in je rankings.
Maar de techniek in google veranderd ook en daar moet je gewoonweg op anticiperen.
Het is overigens niet zo dat google je afstraft op de eerdere campagnes.

Maar op een gegeven moment moet je wat bijschaven, zo werkt dat ook in een lopend bedrijf.
Investeren in nieuwe ontwikkelingen is daarom ook altijd een pre.
Het wilt niet zeggen dat als je gisteren een campagne hebt gedraaid dat de content van vandaag dan niet goed zal zijn.
Dit process gaat langzaam. Dit gaat in een looptijd van enkele jaren.

CTA/CTR optimalisatie per artikel in je campagne.

We hebben nu de mogelijkheid om binnen in de campagne de artikelen te implementeren in een accordeon waardoor de ruige content in een inklapbaar iframe geplaatst kan worden. Dit is niet alleen in veel gevallen beter voor je gebruikers, maar dit geld ook als extra inner backlink. Dus elk artikel die dan gepubliceerd wordt krijgt als het ware een extra inner backlink erbij!

CTA Call to action in blog posts?

Ja dit is een belangrijke factor in de blog artikelen die we publiceren. Gezien je campagne specifiek is, is het ook zaak om zoveel mogelijk verkeer op je website te houden en te laten terugkomen. Wat doen wij dan? Wij zorgen ervoor dat de content boven de accordeon geoptimaliseerd wordt voor een doorklik. Dit houd in dat de lezer je content volgt en op je link of banner gaat klikken. Echter is deze implementatie uiteraard wel voor een meerprijs. Maar kan een ontzettende boost geven in relevante traffic. Mooi stukje voor roadmap 2022

GDNA Google DNA, de DNA van google!

Deze veranderd, en deze dient natuurlijk meegenomen te worden in de content structuur van de artikelen die gepubliceerd worden.
De DNA van google zijn als het ware de richtlijnen van google die wij als mens moeilijk kunnen zien. Uiteraard gebruiken wij hier peperdure analyse tools voor die dat wel kunnen waarnemen en zo ook dat wij de content dusdanig kunnen redigeren dat deze zowel voor google goed oogt maar ook dat je als je gebruiker niet door hele rare droge stof dient door te lezen, want daardoor zakt het gebruikers gemak. En dat wil je niet. Je wilt van allebei het allermeest.

Google dna is gekoppeld aan relevantie. De relevantie van de content is niche gerelateerd en zal daarom ook per niche geredigeerd moeten worden. Veel mensen maken nog de fout dat zelf een artikel schrijven en het dan ook zonder tools te publiceren DE SLEUTEL IS. Dat is een illusie. Google wilt alleen zien wat google wilt zien, en de gebruiker wilt alleen zien wat het wilt zien. In Roadmap 2022 zal je LBV Media er alles aan doen om dit rond te breien.

Adverteren? Waar wanneer en waarom.

Zoals eerder aangegeven hebben we de mogelijkheid om de traffic/verkeer op de blog artikelen te moneytizen zogezegd. Als je dus niet alleen opzoek bent naar je eigen traffic kun je voor een meerprijs adverteren op de subdomeinwebsite, of een artikel plaatsing doen op een google site, of adverteren en een plaatsing doen op een google nieuws website. Dit is allemaal mogelijk. Dit kun je straks maandelijks doen tegen betaling of eenmalig per jaar. Interessant voor de ondernemer die echt brand awareness wilt hebben of meer verkeer wilt naar zijn website voor bijvoorbeeld leadgen.

Het gebruik van rauwe HTML.

Lang hebben we moeten wachten op de ontwikkelingen hiervan, maar uiteindelijk zijn we zover. We hebben de mogelijkheid om bijvoorbeeld de subdomeinen netwerken (in kleine getalen nog) om te zetten van cms naar rauwe html. Wellicht op het punt van de roadmap 2022 dat we daar nog een stuk verder in komen.
Dus we hebben de mogelijkheid om de html om te zetten en deze op een eigen hosting te kunnen plaatsen.

Wat is het voordeel ervan? Je hebt namelijk alle bewegings vrijheid op een vps naast het feit dat je zelf natuurlijk ook code kunt aanpassen en kunt optimaliseren naast dat het razendsnel is.
Dit wordt nog uitgerold in de roadmap 2022.

GN sites ook wel google nieuws websites.

Gezien we natuurlijk al een jaar bezig zijn met het opzetten van google nieuws websites hebben we natuurlijk dadelijk een batterij van niche gerelateerde websites waar artikelen op geplaatst kunnen worden. Zo kun je straks een complete categorie huren op de website om je eigen artikelen te publiceren. Je krijgt dan een inlog naam met toegang tot je categorie en daarin kunnen je uiteraard met wat strikte voorwaarde je artikelen publiceren.

Het voordeel is dat je artikelen mega snel worden geïndexeerd, omdat je met een google publisher systeem werkt en omdat je daarin je website ook al hebt goed gekeurd.
We zullen ook google nieuws websites inzetten voor complete linkbuilding campagnes. Dit mag niet ontbreken in roadmap 2022 voor linkbuilding voordeel.

Wereldwijd uitbreiden is de ambitie!

Linkbuildingvoordeel heeft nu wereldwijd 4 man sterk aan personeel. Dat is al een goed teken voor een bedrijf die puur en zich alleen richt op linkbuilding.
Uiteraard is de ambitie om het bedrijf nog meer uit te breiden zowel in alle talen ook bijvoorbeeld google nieuws websites te maken. We kunnen uiteraard alle campagnes die we nu draaien al in alle talen draaien. Maar het limiet zit hem in bijv google nieuws website.

Daar komt verandering in! Ons doel is om met 20 man personeel te eindigen en uiteraard 20x zoveel te mogen gaan doen. Is dat hoog gegrepen? Wie zal het zeggen. We gaan er voor en we doen ons best om dit in ieder geval voor 2022 te bewerk stellen.

Om meer belangrijke roadmap 2022 updates te mogen ontvangen, ga dan naar: Google My Business page

Of voor meer artikelen ga je naar de onze blog: Nieuws over linkbuilding

 

Bron

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.