Regel 1: wees geen eikel

Regel 1: wees geen eikel





Regel 1: wees geen eikel






















Marketing is niet zo vreselijk ingewikkeld. Je vindt een concrete behoefte (‘pijn’) bij een doelgroep en dan bedenk je daar een oplossing voor. Dan gebruik je de beschikbare marketingmiddelen om je oplossing aan die doelgroep te laten zien.

Jij omzet. Je doelgroep een oplossing. Iedereen blij. Althans, zo zou het moeten werken. Maar als je om je heen kijkt zie je hele andere dingen gebeuren.

Dit artikel is alleen voor abonnees

Abonneer je en krijg toegang tot alle abonnee-content.


Je bent nu geabonneerd op boukevlierhuis.nl







Yessss! Je account is geactiveerd. Je kunt nu alle content bekijken.



Error! Je Stripe-checkout is niet goed gegaan.



Geregeld! Je betaalinformatie is aangepast.



Error! Betaalinformatie aanpassen is niet gelukt 🙁

Source link

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *