Onmisbaar in het datatijdperk: de toegevoegde waarde van call-tracking

Onmisbaar in het datatijdperk: de toegevoegde waarde van call-tracking

Wat zijn de do’s en dont’s, de uitdagingen, de resultaten en de laatste trends op het gebied van call tracking? Waarom is dit zo urgent voor B2B?

Het digitale tijdperk bevat voor veel B2B-bedrijven nog altijd een blinde vlek: de offline conversie naar aanleiding van een Google AdWords-campagne. Oftewel: al het klantcontact via de telefoon. Wil je als bedrijf groeien, dan heb je de juiste inzichten op basis van data nodig. Niet alleen van je online data, maar ook offline.

In deze video vertellen Tamer Saglambilek (CEO & Founder van AdCalls) en Kay Volleberg (SEA Consultant bij Happy Horizon) waarom dit binnen B2B toch nog vaak niet het geval is als het gaat om de telefonische contactmomenten, terwijl de hoge volumes en de klantcontactmomenten zich er juist voor lenen. Daarnaast blijkt telefonie een fors aandeel in de Return on Add Spend (ROAS) te vertegenwoordigen. Door de inzet en analyse van Google AdWords weet je veel, maar het deel dat buiten de website om converteert ontbreekt vaak. Aan de hand van de Bravour-klantcase bespreken Tamer en Kay de urgentie, do’s en dont’s, de uitdagingen, de resultaten en de laatste trends op het gebied van call tracking.

Collectie: B2B Digital

Sprekers: Tamer Saglambilek (CEO & Founder van AdCalls) en Kay Volleberg (SEA Consultant bij Happy Horizon)

Host: Ronald ter Voert (Interviewer, presentator, host en moderator bij RTV Media)

Source link

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *