MediaMarkt lanceert eerste Europese merkcampagne Let’s Go!

MediaMarkt lanceert eerste Europese merkcampagne Let’s Go!


Voor het eerst in het ruim veertigjarige bestaan van MediaMarkt wordt in alle dertien vestigingslanden tegelijk een nieuwe merkcampagne voor de detailketen uitgerold. Kenmerkend voor de campagne zijn het centraal stellen van de klantervaring en het persoonlijk advies.

Let’s Go! is een enthousiaste uitnodiging aan klanten om elektronica en de mogelijkheden die het biedt samen te ontdekken. De oproep Let’s Go! staat volgens MediaMarkt ‘voor de kracht die ontstaat als je dingen samen aanpakt, als je durft en als je het gewoon doet’. ‘Bij MediaMarkt kunnen (klanten) producten aanraken, uitproberen en leren kennen, oftewel beleven in de ruimste zin van het woord.’

Het nieuwe merkbeeld wordt gedragen door drie bepalende elementen. De emotionele lading activeert en beweegt klanten. Tegelijkertijd is er aandacht voor de diverse diensten waarmee MediaMarkt zijn klantgerichtheid demonstreert. Een derde component van de campagne gericht is op de promotie van producten en aanbiedingen.

De crossmediale merkcampagne is ontwikkeld door Saatchi & Saatchi internationaal en in de BeNeLux doorvertaald door Wunderman Thompson. Op donderdag 13 oktober vindt de lancering plaats in België en Nederland op televisie, radio, out-of-home, social media, online video en display.



Source link

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *