Lopen klanten zo aan je voorbij?

Lopen klanten zo aan je voorbij?

Een paar zondagen geleden liep ik door het Westfries Museum in Hoorn.

Een opulent trapgevelpand met gouden ornamenten en gebeeldhouwde leeuwen boven de poort, en geelblauw geschilderde luiken voor de ramen.

Als 21e eeuwer liep ik binnen constant te bukken in de deuropeningen toen ik van kamer naar kamer liep, terwijl onder mijn voeten de versleten houten trappen en vloeren deerniswekkend hard kraakten.

Niet de musketten, soldatenhelmen of opgezette exotische vissen trokken het meest mijn aandacht, maar de geschilderde portretten die overal aan de muren hingen.

Sommige rijke burgers en bestuurders die waren geschilderd door zeventiende-eeuwse schilders keken met dode vissenogen de ruimte in en zagen eruit als wat ze waren: stokoude olieverf op canvas.

Andere koppen keken me vanuit hun houten lijsten priemend aan. Als ik heen en weer liep, leken hun ogen me te volgen. De karakters van de geportretteerden waren zo goed getroffen dat het was alsof ze ieder moment konden gaan praten, net zoals de geanimeerde schilderijen uit de Harry Potter-boeken.

In je marketing schilder je ook een doods of een levend portret van jezelf. Elke keer als je een mail of een post uitstuurt. En je kiest zelf of je mensen wilt raken of doods en vissig wilt overkomen.

Of ze zo aan je voorbijlopen, of het gevoel hebben dat jouw ogen ze nog lange tijd blijven volgen.

In mijn boek Nummer 1 geef ik je formules om de bekendste naam in je markt te worden en klanten voor het leven te krijgen. In hoofdstuk 3 staat een check hoeveel personality je nu in je marketing legt. Of je een klein bruin vogeltje bent of een wilde papegaai.

In hoofdstuk 4 leer ik je statusverhogende marketing, en in hoofdstuk 5 krijg je 6 manieren om te teasen zodat klanten geen genoeg van je kunnen krijgen.

Je bestelt mijn boek via https://www.nummer1.online en je krijgt er dan gratis het complete audioboek bij dat ik voor je heb ingesproken, plus 100 onderwerpen voor ‘epic’ e-mails, artikelen of social media posts.

Veel succes,

Aartjan van Erkel

« Vorige: Geef jij klanten laffe borrelnoten in plaats van kreunende kroketten?

Source link

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *