Hoe Zilveren Kruis innoveert met marketing + 3 praktische strategieën [podcast]

Iedereen heeft er een. Het is verplicht. En je hebt jaarlijks maar één moment om te switchen. Ik heb het natuurlijk over je zorgverzekering. Bij zorgverzekeraars gaat het om dat ene moment. Hoe bouw je een jaarplan en strategie? Wat doe je naast dat moment? In deze HelloMasters Podcast leer je over de marketing van Zilveren Kruis. Boordevol praktische tips!

De grootste zorgverzekeraar in Nederland, Zilveren Kruis, verzekert 4,8 miljoen Nederlanders. Ze zijn onderdeel van Achmea en ze verzekeren niet alleen zorg, maar zijn steeds breder actief in gezondheid.

Wie leidt marketing bij Zilveren Kruis?

Maak kennis met Roel van der Heijden. De Senior Manager Merk & Marketing van Zilveren Kruis. Hij werkt al 13 jaar in de verzekeringsbranche. Als marketingbaas geeft hij leiding aan een team van ruim 70 mensen.

Accepteer cookies

Knallen ze dan alleen in Q3 en Q4 voor dat ene switch-moment? Zeker niet. Bij Zilveren Kruis zijn ze continu aanwezig. Als dienstverlening zijn ze er ook voor je naast het switch-moment. Roel vertelt in de podcast over allerlei soorten diensten die zijn team ontwikkelt. Zo bouwen ze tech voor vitaliteitsprogramma’s en houden ze ondernemers gezond.

In deze HelloMasters Podcast

In deze podcast leer je van Roel over:

  • nieuwe producten en propositie-ontwikkeling.
  • hun marketingstrategie- en operaties naast het switch-moment.
  • insurtech, is het een bedreiging of hefboom?
  • 3 praktische marketingstrategieën die goed voor ze werken. Steel ze vooral!
  • een podcast die hij zelf aanbeveelt.

HelloMasters is de podcast over marketing, strategie en teams. We praten met CMO’s en marketingleiders over het snel veranderende landschap. Luister deze podcast via Apple Podcasts en Spotify. Powered by HelloMaaS en Frankwatching.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *