Hoe New York Pizza toewerkt naar de beste digitale klantbeleving

Hoe New York Pizza toewerkt naar de beste digitale klantbeleving

Een ultieme digitale klantervaring is uiteindelijk een van de belangrijkste voorwaarden voor organisaties om ook in de toekomst succesvol te zijn. Hoe pakt New York Pizza dit aan?

New York Pizza wil heel hard groeien. Niet alleen in Nederland, maar sinds kort ook in België en Duitsland. Dat betekent dat alle systemen ingericht moeten zijn op schaal, maar ook op groei. In deze video vertelt Jorn Vriend (manager e-commerce & online marketing bij New York Pizza) welke rol een ultieme digitale klantervaring hierin speelt.

Verder benadrukt hij dat de franchisenemers in de winkels de basis vormen voor de groeikansen van de organisatie. Via gerichte digitale innovaties, draagt online steeds meer bij aan het succes van het merk. In deze video vertelt de specialist op het snijvlak van online marketing en IT je hier alles over.

Collectie: Emerce Digital Marketing

Spreker: Jorn Vriend (Manager e-commerce & online marketing bij New York Pizza)

Host: Jaspar Roos (Innovatie-expert bij Limpid & co)

Source link

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *