Hoe manoeuvreer je naar een online organisatie als fysiek klantcontact je USP is?

Hoe manoeuvreer je naar een online organisatie als fysiek klantcontact je USP is?

Hoe maak je als online bedrijf een succesvolle omslag naar online, inclusief een bijpassende data-strategie?

In deze sessie vertellen Frank Beke (Data Strateeg bij De Nieuwe Zaak) en  Jos Veldwijk (Manager Marketing en E-business bij Jarola) hoe je offline klanten verleidt om online te gaan. Verder kijken ze naar de toegevoegde waarde van een maturity marketing scan en vertellen ze hoe je aansluitend je datastrategie bepaalt. Hoe zorgt dit alles voor een betere klantrelatie op de fysieke winkelvloer?

Met behulp van het clusteren en analyseren van data, aankoophistorie en kennis van personeel op de werkvloer heeft Wildkamp (onderdeel van Jarola) in samenwerking met De Nieuwe Zaak een datagedreven customer journey ontwikkeld die heeft geleid tot 10% stijging in e-commerce omzet. In deze sessie leer je hoe ze dit hebben gedaan, welke stappen er intern moesten worden gezet en welk ‘data maturity model’ er gebruikt is om dit alles in gang te zetten. Tot slot vertellen zij hoe zij hebben gezorgd voor een online klantbeleving die gelijk is aan de klantbeleving in de fysieke winkel.

Collectie: Emerce Digital Marketing

Sprekers: Frank Beke (Data Strateeg bij De Nieuwe Zaak) en  Jos Veldwijk (Manager Marketing en E-business bij Jarola)

Host: Ronald ter Voert (Interviewer, presentator, host en moderator bij RTV Media)

 

Source link

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *