Hoe je je gebruiker echt centraal zet binnen de digitale customer journey

Hoe je je gebruiker echt centraal zet binnen de digitale customer journey

Tien jaar geleden kocht iedereen zijn bioscoopkaartje nog bij de kassa. Nu gebeurt dat grotendeels online. Hoe zorgt Pathé voor een optimale performance van de platforms en de ultieme online klantervaring?

In deze video vertelt Stef de Reeder (Online Performance Marketeer bij Pathé) hoe Pathé digitale journeys creëren op zowel owned platformen als advertising channels. Hierbij zoomt hij in op het belang van de klant centraal zetten en vertelt hij hoe Pathé dit doet bij bezoekers.

Stef vertelt dat mensen na de corona-lockdowns juist meer dan ooit op zoek zijn om iets samen te doen. Dat ziet Pathé ook terug aan de bezoekersaantallen, ondanks de forse opmars van streamingdiensten. Tijdens de sessie komen topics als neuromarketing, feed-management en filmmarketing aan bod. Daarnaast geeft Stef je concrete tips waarmee jij jouw digitale strategie kan verbeteren en je conversie optimaliseert.


Collectie: 
Emerce Digital Marketing

Spreker: Stef de Reeder (Online Performance Marketeer bij Pathé)

Host: Jaspar Roos (Innovatie-expert bij Limpid & co)

Source link

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *