Een marketplace als motor achter je klantgedreven B2B-partnerplatform

Een marketplace als motor achter je klantgedreven B2B-partnerplatform

Hoe zorg je ervoor dat je met je nieuwe e-commerce-platform je partnerkanaal en klantenkring uitbreidt en de orderwaarde per klant vergroot?

De afgelopen tijd is Staples Benelux, mede door corona, door grote veranderingen gegaan. Het gaat de B2B-markt op een nieuwe manier betreden. In een periode van 9 maanden is een strategie ontwikkeld, waarbij vooral is geluisterd naar de klant. In een dalende en strek veranderende markt heeft Staples naar een antwoord gezocht op grote uitdagingen met behulp van een nieuw e-commerce-platform.

In deze video vertellen Dario di Bella (Lead Developer bij Originem.io) en George Steur (CEO van Staples Benelux) over de nieuwe go-to-market-strategie van Staples. Het bedrijf vertelt kort na de livegang van Shopware, een naar eigen zeggen zeer vernieuwend e-commerce-platform binnen de B2B-markt over de eerste resultaten. Zo zijn er al nieuwe klanten binnengehaald en steeg de gemiddelde orderwaarde per klant aanzienlijk.

Collectie: Emerce E-commerce

Sprekers: Dario di Bella (Lead Developer bij Originem.io) en George Steur (CEO van Staples)

Host: Krijn Schuurman (Krijn Schuurman Media)

Source link

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *