Bottom-up: sneller resultaat boeken | DoubleHeroes [S1E3]

Bottom-up: sneller resultaat boeken | DoubleHeroes [S1E3]

Meer resultaat uit je geïnvesteerde euro’s en stap voor stap marktleider worden? Met de Bottom-up strategie haal je zo efficiënt mogelijk zoveel mogelijk conversies binnen. Je focust hierbij jouw marketinginspanningen met name op het einde van de klantreis die je doelgroep doormaakt. Het model wat hiervoor wordt gebruikt is het See-Think-Do-Care model van Google.

De gebroeders Zuidbroek leggen in deze podcast uit waarom de bottom-up strategie zo effectief is bij bedrijven, maar ook hoe deze strategie een opmaat kan zijn om je bedrijf in de gehele funnel aanwezig te laten zijn.

Meer weten over DoubleSmart & DoubleWeb?

Bezoek de websites ⬇
https://www.doublesmart.nl/
https://www.doubleweb.nl/

Volg ons ook op ⬇
DoubleSmart
LinkedIn: https://www.linkedin.com/company/doublesmart/
Instagram: https://www.instagram.com/doublesmart/
Facebook: https://www.facebook.com/doublesmartim/

DoubleWeb
LinkedIn: https://www.linkedin.com/company/doubleweb/
Facebook: https://www.facebook.com/doublewebib/

Luister de podcast ook op:
Spotify: https://open.spotify.com/show/3W95IQb0AArcxCcOgxwRtM?si=a172ce7bf79d4245
Apple podcast: https://podcasts.apple.com/us/podcast/doubleheroes-think-smart-about-web/id1605601641
Google podcast: https://podcasts.google.com/feed/aHR0cHM6Ly9hbmNob3IuZm0vcy83OTA4YTNmOC9wb2RjYXN0L3Jzcw
Soundcloud: https://soundcloud.com/doubleheroes?utm_source=clipboard&utm_medium=text&utm_campaign=social_sharing
Castbox: https://castbox.fm/channel/DoubleHeroes—Think-Smart-about-Web-id4749552?utm_source=website&utm_medium=dlink&utm_campaign=web_share&utm_content=DoubleHeroes%20-%20Think%20Smart%20about%20Web-CastBox_FM

0:00 Intro
0:38 Welkom bij de podcast
5:24 Bottom-up bij DoubleSmart
10:43 See, Think, Do, Care model
14:11 Dailey Blind niet beoordelen op zijn doelpunten
16:40 Voorbeelden typische kernkanalen
19:08 Groei kun je sturen
23:56 We gaan altijd uit van de bottom-up approach
30:28 Langzaam maar zeker groeien
33:06 90 dagen sprint
36:36 Return On Ads Spend
37:15 VSS model
40:41 Het boek over bottom-up approach

Vergeet niet te abonneren op ons kanaal!

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.