Altijd up-to-date met een rolling strategy

Altijd up-to-date met een rolling strategy

Een up-to-date brandstrategie in 4 stappen

Een branding strategie is traditioneel gezien een strategisch plan voor een aantal jaar. “Zo willen we in de markt bekend staan, en dit zijn de acties die ons merk zullen laden.”

Echter vraagt de huidige (digitale) markt om anticiperen en aanpassing. Een strategie uitzetten voor 5 jaar? Vergeet het maar.

Bij een ‘rolling strategy’ blijft je merk wel dynamisch en stuur je tussendoor steeds bij door jezelf vragen te stellen zoals: Kloppen onze aannames wel? Hoe reageren klanten op onze branding uitingen? Sluit onze branding nog wel aan bij de doelgroepsegmenten? Vraag de markt nu niet opeens iets anders?

Stuk voor stuk vraagstukken die vragen om een agile manier van werken.

Met deze 4 stappen is jouw merk steeds up-to-date.

Source link

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *